loading...
سایت تفریحی یاس
ادمین بازدید : 84 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

فال سه شنبه 20 مرداد 1394


عرض تبریک داریم به عزیزانی که متولد امروز 20 مرداد  هستند . 

متولد فروردین : اکنون شما می‌خواهید دوستانتان درکتان کرده و به شما احتیاج داشته باشند، اما ممکن است دوست نداشته باشید هرکاری که آنها از شما می‌خواهند را انجام دهید. شما در مرز بین جهان درونی و دنیای بیرونی‌تان گرفتار شده‌اید. تا موقعی که شما کاملاً کاری را شروع کنید برآورده کردن انتظارات مردم راحت به نظر می‌رسد. اگر نمی‌توانید کاری را انجام دهید تعهد ندهید، فقط به آنهایی که واقعاً قصد انجامشان را دارید جواب مثبت بدهید.


متولد اردیبهشت : نگران بودن در مورد کمبودها و چیزهایی که ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما امروز شاید شما قادر نباشید که به راحتی صداهایی که در مغزتان پیچیده را خاموش کنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است، درحالیکه برانگیخته شدن ترسهای شما کمک می کند که فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حرکت کنید.


متولد خرداد : همه به حال شما غبطه می‌خورند و به شما حسادت می‌ورزند زیرا فکر می‌کنند شما زندگی عالی را دارید اما شاید در درون زندگی‌تان این طور نباشد. شما از این مساله رنج زیادی می‌برید زیرا این مسئله را نمی‌توانید به شخص دیگری انتقال دهید و فقط اذیت می‌شوید و شنیدن این صحبت‌ها و عدم واکنش‌هایتان سبب شده است که اختلافاتی وارد زندگی شخصی تان شود و انرژی شما و اشخاص خانواده تان را بگیرد بهتر است به این صحبت‌ها اهمیتی ندهید.


متولد تیر : مثل اینکه شور و هیجان عاطفی در شما رو به کم شدن می‌رود. امروز شما بیشتر دوست دارید جایگاه بی طرفانه داشته و به نظریات افراد دیگر گوش فرا دهید. اما شاید هم عنوان کنید که نیازهای افراد دیگر را در لیست برنامه‌های خود گنجانده اید. و این


متولد مرداد : اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی‌دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی‌گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می‌توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می‌رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید.


متولد شهریور : ممکن است احساس کنید که امروز بسیار سرزنده و شاد هستید، اما الان مردد هستید که‌ آیا ترس از پذیرفته نشدن را نشان بدهید یا خیر. به جای اینکه در میان عده زیادی از مردم وانمود کنید که دارای اعتماد به نفس زیادی و در میان آنها شاد و خرم هستید، سعی کنید زمان فراغت تان را با یکی دو تا از دوستان نزدیک تان بگذرانید. سر و صدای کمتر در محیط پیرامون تان باعث می‌شود تا کودک درون تان ناخودآگاه از درون تان بیرون بیاید و شروع به بازی و تفریح کند.


متولد مهر : با وجود اینکه شما تلاش بسیاری می‌کنید تا باز هم روی وظایف تان تمرکز داشته باشید،‌ گیجی و حواس پرتی، شما را احاطه کرده و مانع شما شده است. در ظاهر، یک پیچ خوردگی کوچک غیر منتظره است،‌ و به تعطیلات آخر هفته شما مربوط می‌شود که به شما اجازه می‌دهد تا زیر لایه سطحی لغزیده و معانی پنهان را کشف کنید. با این وجود، الان زمان این است که روی کارهای ساده و آشکار تمرکز کنید. امروز شما می‌توانید لحظات خوش را بوسیله توجه کردن به احساسات تان تجربه کنید؛ به جای اینکه تلاش کنید تا اسرار درونی و پنهان کائنات را کشف کنید.


متولد آبان : حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فكر كردن و تمركزكردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینكه بی هدف رویاپردازی كنید، در حالیكه با احتیاط افكارتان را به مسیری می‌كشانید كه تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت كنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید كه خودتان فكر می‌كردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی كه نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.


متولد آذر : اگر شما قبلاً در مورد کمک گرفتن از دیگران در پروژه‌تان فکر کرده بودید، هم اکنون فرصت خوبی نصیبتان شده است، برای اینکه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است. فقط حواستان باشد که زیاد صحبت نکنید، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید، کمتر می‌توانید دیگران را قانع کنید.


متولد دی : شما مدام در فکر منفعت‌های مالی هستید، بهتر است این افکار را از خود دور کنید زیرا تا زمانی که در این افکار به سر می‌برید نمی‌توانید به جایگاه مناسبی برسید. زیرا برای شروع هر گامی‌در ابتدا به نتیجه‌های مالی که در آینده برای شما در بر خواهد داشت می‌اندیشید و این طرز فکر درستی نمی‌باشد زیرا در این صورت شما هیچگاه، هیچ کاری را آغاز نمی‌کنید.


متولد بهمن : شما قهرمان موج سواری در دریای خروشان و پرتلاطم احساسات تان هستید بدون اینکه بر اثر شدت امواج در هم بشکنید. به هر حال امروز ممکن است بوسیله نیروی جریاناتی که می‌تواند شما را به اعماق ناشناخته خود ببرند دچار استرس و نگرانی شوید. اما جنگیدن در مقابل جریانات قوی و شدید فقط شما را از پا در می‌آورد. بهتر است دلبستگی‌های خود را آزاد بگذارید تا شما را به هر جا که می‌خواهند ببرند و فقط از لحظه لحظه آن لذت ببرید. شما همیشه فرصت پیدا کردن راه بازگشت به خانه را خواهید داشت.


متولد اسفند : شما امروز کمی‌نسبت به زندگی‌ای که در این روزها تجربه می‌کنید حالت گیجی و سر در گمی‌دارید. باور این موضوع که سرتان تا این حد شلوغ شده است و مشکلات گذشته کم کم در حال نابودی است برایتان سخت است، اما لازم است بدانید که هر سختی مانند راحتی دوام طولانی ندارد پس ﺁسایشی که امروز در زندگی تان به وجود ﺁمده است را باور کنید و از ﺁن لذت ببرید. اکنون زمان خوبی برای شما فراهم ﺁمده است تا استراحتی داشته باشید و برای رویارویی با مشکلات بعدی انرژی کافی را داشته باشید.

ادمین بازدید : 100 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در این مطلب از تفریحی ریحان ،برای شما دوستداران فیلم وسریال لینک دانلود فیلم آرایش غلیظ رو آماده کرده ایم .
امیدوارم فیلمو دانلود کنید وازدیدنش لذت ببرید. 

دانلود آرایش غلیظ با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود رایگان فیلم جدید آرایش غلیظ با لینک مستقیم و دو کیفیت متفاوت


ادمین بازدید : 85 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


چرا بچه ها ناخن می جوند؟

جویدن ناخن یک نوع تیک عصبی است که در بچه ها بسیار شایع است ونشاندهنده یک نوع آسیب روانشناختی است.این آسیب در بعضی افراد شدت وضعف دارد ، در نوع ضعیفش درمان خاصی برای آن نیاز نیست ولی درنوع شدیدش نیاز به درمان دارویی وکمک از مشاور یا روانشناس است .



ادمین بازدید : 152 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
به دلیل ساختار بدنی که زنان دارند، بایستی بیشتر مراقب سلامتی خود باشند .از مهمترین وشایع ترین بیماریهای آزاردهنده برای زنان ، ناراحتی های زنان است .به همین خاطر نسبت به علائم هرچند بی اهمیت وناچیز بایستی حساس شد ونسبت به رفع آنها اقدام کرد.
رحم به‌عنوان یکی از اجزای مهم دستگاه تناسلی زنانه که تخمدان‌ها را دربر گرفته، نقش مهمی در باروری زنان ایفا می‌کند و کوچک‌ترین نقصانی در این اندام، احتمال ناباروری را برای آنها به‌بار می‌آورد. ایجاد هر گونه آسیب، زخم یا عفونتی در داخل دیواره رحم می‌تواند بهانه‌ای برای آغاز چسبندگی رحمی باشد. به عبارتی، چسبندگی رحم به موقعیتی اطلاق می‌شود که در بافت دیواره پوششی رحم زخم‌هایی ایجاد می‌شود.علائم این حالت روی حفره رحمی تاثیر گذاشته و معاینات دقیق پزشکی لازم است تا هرچه سریع‌تر پزشکان بتوانند بیماری را تشخیص داده و اقدامات درمانی را آغاز کنند.


ادمین بازدید : 128 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در اینجا داستانی کوتاه از پیرمرد عاشق را برای شما خوانندگان محترم آماده کرده ایم . 
پیرمردی صبح زود از خانه اش خارج شد. در راه با یک ماشین تصادف کرد و آسیب دید. عابرانی که رد می شدند به سرعت او را به اولین درمانگاه رساندند.

پرستاران ابتدا زخمهای پیرمرد را پانسمان کردند. سپس به او گفتند: “باید ازشما عکسبرداری بشود تا جائی از بدنت آسیب و شکستگی ندیده باشد.

پیرمرد غمگین شد، گفت عجله دارد و نیازی به عکسبرداری نیست.

پرستاران از او دلیل عجله اش را پرسیدند.زنم در خانه سالمندان است. هر صبح آنجا می روم و صبحانه را با او می خورم. نمی خواهم دیر شود!

پرستاری به او گفت: خودمان به او خبر می دهیم. پیرمرد با اندوه گفت: خیلی متأسفم. او آلزایمر دارد. چیزی را متوجه نخواهد شد! حتی مرا هم نمی شناسد!

پرستار با حیرت گفت: وقتی که نمی داند شما چه کسی هستید، چرا هر روز صبح برای صرف صبحانه پیش او می روید؟

پیرمرد با صدایی گرفته، به آرامی گفت:

اما من که می دانم او چه کسی است..!
ادمین بازدید : 147 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

لینک دانلود آهنگ شقایق باصدای شروین


در این مطلب لینک دانلود آهنگ جدید از شروین را برایتان آماده کرده ایم  .

دانلود آهنگ جدید شروین به نام شقایق با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

( تنظیم: یاسین ترکی , ترانه: مصطفی زانولی )



دانلود آهنگ شروین به نام شقایق

———————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Shervin Ft Yasin – Shaghayegh

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Shervin Ft Yasin – Shaghayegh


ادمین بازدید : 84 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 کسی که قیمت 300 میلیاردی برای پرسپولیس  گفت چه ماشینی سوار می شود؟ 


چندی پیش شخصی مدعی شده بود که 300 میلیاردتومان پول نقد برای خرید پرسپولیس برده ،ودرنهایت کاشف به عمل آمد که او هنگام خروج با پراید آن محل را ترک کرد. 

 

شخصی که مدعی بود 300 میلیارد تومان نقد برای خرید پرسپولیس آورده، با پراید سازمان خصوصی سازی را ترک کرد.

به گزارش سایت تفریحی ریحان به نقل از خبر آنلاین ، معظمی نیا چهره گمنام متقاضی خرید پرسپولیس که در نهایت نام او از لیست متقاضیان خردی پرسپولیس حذف شد، پس از آنکه از سازمان خصوصی سازی بیرون آمد، سوار پراید شد و رفت! 


او همان شخصی بود که چند دقیقه قبل از این اتفاق، به رئیس سازمان خصوصی سازی می گفت 300 میلیارد تومان پول نقد با خودش آورده تا پرسپولیس را بخرد!

ادمین بازدید : 174 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در این مطلب برای شما دوستداران فال و طالع بینی ، فال روز پنج شنبه دهم اردیبهشت 1394 را اماده کرده ایم .
«فال روزانه پنجشنبه 10 اردیبهشت 94 فروردین »

امروز ممکن است همه چیز عجیب و غریب به نظر برسد، زیرا فکر می کنید پشت هر اتفاقی چیزی پنهان شده است. احساس می کنید که موجی از انرژی های مثبت در غالب انسان های جالب و سرگرم کننده به سوی تان روان شده است، اما ممکن است به خاطر عدم برقراری ارتباط صمیمی با آن ها نا امیدی به سراغ تان بیاید. فوق العاده است که اتفاق های زیادی در اطراف تان جریان دارند، اما نباید اجازه دهید که هیجانات تان مانع برقراری ارتباطات صمیمی با دیگران شوند. انتخاب به عهده ی شماست: می توانید همین طور ادامه دهید یا این که به دنبال برقراری روابط عمیق تر برآیید. 
 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 4,148
  • بازدید کلی : 25,124
  • لینک پرداخت
    نام و نام خانوادگي
    پست الکترونيکي
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان